Kuidas TempMail.now käsitleb su andmeid, lihtsas keeles

Privaatsuspoliitikaid võib olla raske lugeda. See leht on selgesõnaline versioon. See selgitab sulle lihtsate sõnadega, mida TempMail.now salvestab, kui kiiresti see kaob ja kuidas reklaamid sellesse sobivad. Oleme ausad, mitte silmakirjalikud. Me ei tee väiteid, mida ei suuda tõestada, näiteks ei väida me, et me ei näe kunagi IP-aadressi. Selle asemel saad selge ja tõese pildi, et otsustada, kas see tööriist sobib sulle.

Lühidalt

Me salvestame ajutise aadressi ja sellele saadetud kirjad, kuid ainult lühikest aega. Kui postkast aegub, kustub kõik automaatselt. Registreerimist ega isikuandmeid pole vaja. Põhilised serveri logid, mis võivad sisaldada IP-d, on olemas turvalisuse tagamiseks ja need jäävad minimaalseks. Me ei müü su andmeid ja reklaamipartnerid ei näe kunagi su postkasti.

Saada oma Temp Mail nüüd

Alusta anonüümsete e-kirjade saatmist sekunditega - registreerimist pole vajalik!

Mida me salvestame ja kui kauaks

Me hoiame kahte asja: Ajutist aadressi, mille saad, ja kirju, mis sellele saabuvad. See ongi kõik. Hoiame neid ainult nii kaua, et neid su postkastis kuvada. Registreerimist, nime ega isikuandmeid ei küsita. Tööriista kasutamiseks ei anna sa enda kohta midagi teada.

Põhjus, miks me kirju üldse salvestame, on lihtne. Me ei saa näidata sulle kirja su postkastis, ilma et hoiaksime esmalt selle koopiat. Seega on salvestamine lühiajaline ja seotud postkasti kehtivusajaga, mitte rohkem. Kui taimer lõpeb, on see kadunud.

Kõik kustub automaatselt

Kui su postkasti taimer lõpeb, kustutatakse aadress ja kõik selles olevad kirjad. Sa ei pea vajutama ühtegi nuppu ega midagi koristama. See toimub iseenesest. Selles seisnebki ajutise postkasti mõte. Miski ei ole mõeldud alles jääma pärast seda, kui oled valmis.

Nõuanne: Kui tahad koodi või linki alles hoida, kopeeri see enne taimeri lõppu. Kui postkast aegub, kustutatakse kiri ja me ei saa seda tagasi tuua.

Serveri logid ja su IP

Tahame siin olla ausad. Nagu peaaegu iga veebisait, hoiavad ka meie serverid põhilisi logisid ja need logid võivad sisaldada IP-aadressi. Me ei ütle sulle, et me ei pea üldse logisid ega näe kunagi su IP-d, kuna see poleks tõsi.

Küll aga saame selgitada, miks need on olemas ja kuidas me neid käsitleme. Need logid on turvalisuse tagamiseks ja kuritarvitamise vältimiseks, näiteks kui keegi üritab teenust rämpspostiga üle koormata. Hoiame need minimaalsed, säilitame lühikest aega ega kasuta neid su profileerimiseks. Täieliku õigusliku sõnastuse leiad meie privaatsuspoliitikat.

Reklaamid, küpsised ja su nõusolek

See tööriist on tasuta ja kerged reklaamid on viis, kuidas me seda sellisena hoiame. Selguse mõttes, siin on, kuidas reklaamid saidil toimivad ja mida need saavad ning ei saa mõjutada.

  1. Kerged reklaamid töötavad saidil, et see jääks tasuta kasutatavaks.
  2. Reklaamipartnerid võivad seada küpsiseid, kuid ainult siis, kui nõustud selleks nõusolekuriba kaudu.
  3. Saad nõustuda või keelduda ja saad oma meelt hiljem muuta.
  4. Reklaamipartnerid ei saa kunagi su postkasti sisu.

See viimane punkt on kõige olulisem. Su ajutine postkast ja reklaamid on kaks eraldiseisvat asja. Reklaamipartner ei näe su kirju, koode ega aadressi. Nõusolekuriba annab reklaamiküpsiste valiku sinu kätte.

Me ei müü su andmeid

Reklaamide näitamine ei ole sama, mis andmete müümine, ja meie sinu andmeid ei müü. Ei ole olemas kokkulepet, kus su isikuandmed antaks raha eest edasi. Reklaamid katavad kulud ja see ongi kogu kokkulepe. Miski su postkasti juures ei ole müügiks.

Aus kokkuvõte

Siin on lühiversioon, mida saad usaldada. Hoiame seda tööriista teadlikult lihtsana ja see hoiab su digitaalse jälje väiksena.

  • Salvestame ajutise aadressi ja selle kirjad lühikest aega
  • Kõik kustub automaatselt, kui postkast aegub
  • Registreerimist ega isikuandmeid ei küsita
  • Põhilised serveri logid võivad sisaldada IP-d ja jäävad minimaalseks
  • Me ei müü su andmeid ja reklaamid ei näe kunagi su postkasti

Kui tahad süveneda, aitavad kaks lehte. Meie privaatsuspoliitikat sisaldab täielikku õiguslikku täpsust ja meie juhend selle kohta, kas ajutine e-post on turvaline, annab laiema ülevaate sellest, kui turvaline on ühekordne e-post ja kuhu see sobib. Koos annavad need terviku.

Korduma kippuvad küsimused

Kas te salvestate minu kirju?

Me salvestame ajutise aadressi, mille saad, ja kirjad, mis sellele saabuvad, kuid ainult lühikest aega. See on ainus viis kirja su postkastis kuvada. Kui postkasti taimer lõpeb, kustutatakse aadress ja selle kirjad. Me ei loo pikaajalist arhiivi su kirjadest.

Kas te logite minu IP-aadressi?

Nagu peaaegu iga veebisait, hoiavad ka meie serverid põhilisi logisid, mis võivad sisaldada IP-aadressi. Kasutame neid turvalisuse tagamiseks ja kuritarvitamise vältimiseks ning hoiame need minimaalsed. Me ei väida, et me ei näe kunagi su IP-d, kuna see poleks tõsi. Küll aga saame kinnitada, et me ei kasuta neid logisid sinu profileerimiseks ega su tegevuse müümiseks.

Kas te müüte minu andmeid?

Ei. Me ei müü su andmeid. Meie reklaamipartnerid ei saa kunagi su postkasti sisu. Reklaamid aitavad hoida saidi tasuta, kuid see on eraldiseisev asi isikuandmete müümisest, ja seda me ei tee. Kui soovid täielikku õiguslikku täpsust, selgitab seda meie privaatsuspoliitika.

Kas siin on reklaame ja kas need jälgivad mind?

Jah, kerged reklaamid hoiavad saidi tasuta. Reklaamipartnerid võivad seada küpsiseid, kuid ainult siis, kui sa nõustud selleks nõusolekuriba kaudu. Saad nõustuda või keelduda. Ükskõik, mida valid, ei näe reklaamipartnerid kunagi su ajutist postkasti ega selles olevaid kirju. Su kirjad ja reklaamid jäävad täiesti eraldiseisvaks.

Kui kaua midagi säilitatakse?

Su aadress ja selle kirjad kehtivad ainult niikaua, kui postkasti taimer. Kui see aegub, kustutatakse need. Põhilisi serveri logisid hoitakse lühikest aega turvalisuse tagamiseks ja seejärel kustutatakse need. Miski su ajutise postkasti juures ei ole mõeldud alles jääma ja kontot, mis jätaks jälje, pole olemas.

Seotud lehed

Funktsioonid Automaatne aegumine E-posti generaator Anonüümne e-post Tasuta e-post Võlts e-post Korduma kippuvad küsimused Ühekordne e-post Test e-post Näidise e-post Põletatav e-post Ühekordne e-post E-posti ekstraktorid Väldi rämpsposti Peata Twitteri rämpspost Kaitse oma privaatsust Turvanõuanded Parimad privaatsustööriistad